zaterdag 15 augustus 2009

De juf van Elfie

Deze week is de juf van Elfie hier geweest . Juf Paula , ze is zo vol van deze juf , ni te doen. Ze vraagt al weken " mama , wanneer kan ik naar juf Paula ? " . Ik antwoord dan meestal dat juf Paula aan de zee is en dat het nog te vroeg is om naar school te gaan. Nu dus deze week , de juf op bezoek . Toeval wilt , Elfie was n iet thuis , ze was met Stefan mee naar het containerpark. Ik zeg tegen de juf dat ik is effe zal bellen of ze nog lang achterblijven , want dat zou natuurlijk zonde zijn moest ze het bezoek van haar juf missen. Papa zegt dat ze onderweg zijn . Papa had tegen Elfie gezegd in de auto dat haar juf Paula thuis was en Elfie in volle paniek" Papa , en ik heb nog geen boekentas" . Stefan zei, dat was zo lachwekkend , ocharme het kind , dacht al dat ze naar school moest. Ze kon haar ogen niet geloven toen ze thuis kwam . Haar geliefde juf Paula was hier . Ze heeft de juf beloofd dat ze binnenkort naar het klasje komt en dat ze een sjiekere boekentas dan de juf gaat kopen :-)

Uren later was ze nog altijd aant vertellen van juf Paula . Ben is benieuwd of dat gaat blijven duren, maar ik denk het wel :-)

Anneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten